Thinking, oh, is it love?



Hallå! Blev väckt 14.00, klev upp & käkade frukost. Känner att jag är på ett jävla bra humör idag!

Mamma har tvättat en hel del kläder åt mig, så jag har precis lagt in kläderna i garderoben. Har inte använt den på jag vet inte hur länge. Istället har jag bara vikit kläderna och lagt dem i högar lite här och var i rummet, så nu känns det bättre när det är lite ordning och reda. Haha, vad vuxet det där lät.. (?)

Funderar på vad man ska göra ikväll. Det blir nog att fara till stan, men vi ser väl! och på måndag är det skola. Shit, vad lovet har gått fort. Alldeles för fort tycker jag.. Skulle inte sitta helt fel med några veckor till, men tur att man har en förjävla bra klass iallafall!

Brev
Postat av: evelina jonsson

sv; precis, det jag menar, vi måste verkligen ta tag i det och hitta på nått, så fort som möjligt! och helvete vad snygg du är kvinna! <3

2011-01-08 @ 15:17:39
URL: http://traaasig.blogspot.com
Postat av: jessica sjöluund :D

Helvette vad snygg du äär!! :o <33

2011-01-08 @ 15:42:50
URL: http://sjoolund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser, eheh)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0