New blog, again!

Nu blir ni säkert less på mig men det är så att jag faktiskt gjort en ny blogg. Igen.
Men det här är och förblir den absolut sista, det lovar jag!
Kommer i stort sätt bara lägga upp mina bilder där, kan nog hända att det kommer upp lite texter ibland också.
Kommer nog fortsätta blogga här också, tror jag. Men vi ser väl!

Följ!
http://fssstfoto.blogg.se

22.19

Lyckades missa bordet så nu ligger det vatten fulla golvet. Tur att glaset inte gick sönder iallafall!
Haha, börjar nog bli alldeles för trött nu så jag ska nog ta och sova.

There isn't a day that goes by where I don't, at some point think of you


I can't find the words to explain, just how much you got me going insane

Oh my heart skips a beat.
But theres really only one thing to say.
God damn your beautiful to me,
Your everything, yeah thats beautiful yes to me
Oh my heart skips a beat.
But theres really only one thing to say.

God damn your beautiful to me

Söndagsbrus

Sitter just nu och tittar på Bingo lotto (haha) och äter asgoda vindruvor!
Ska gå och duscha nu sedan lägga mig i sängen och se på film tror jag.

I love when you smile

Vågar du trotsa ödet?


Bap bap ba ba bap

Denna helg har både varit bra och dålig. Mitt humör har varit som en berg- och dalbana, har haft riktiga humörsvängningar kan jag lova. Det är de dåliga, annars har min helg varit rätt så bra.

Det är redan söndag och jag längtar tills det blir fredag igen. Sitter just nu och tittar på I rymden finns inga känslor vilket är en förbannat bra film tycker jag.

Både ilska och rädsla på samma gång. Men rädslan besegrade min ilska


Älska mig mest när jag förtjänar det minst

Och nu när jag behöver den där kramen, när allting känns så hopplöst och när tårarna bara rinner ner för kinderna.
Den där mjuka kramen som gör mig alldeles varm och gör så att jag känner mig så jävla speciell..

Det är då du är flera mil från mig.

Det är som två magneter - när två personer är alldeles för lika, då går det inte ihop


I feel like a hero, and you're my heroine

Hårfärg: svart.
Ögonfärg: Brungröna
Beroende av: Snus, vänner, musik & dig
Hur mycket smink använder du dagligen: Foundation, puder, mascara & ögonbrynspenna
Vad har du ätit idag: Ingenting än så länge
Vilka hårfärger har du haft: Blont, ljusbrunt, brunt och svart
Brukar du äta frukost: Ja
Gillar du att få uppmärksamhet: Ja, fast inte för mycket
Vilket år är du född: 1994
Har du mest skivor eller filmer: Filmer tror jag
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: Det har jag ingen aning om
Föredrar du att vara singel: Nej
Vad talar du för dialekt: Norrlänska
Vem vet mest om dig: De närmaste
Är du kär i kärleken: Jag har aldrig riktigt förstått den här frågan
Hur många gånger har du varit kär: Tre
Vad har du mest av i garderoben: Hoodies och tights/jeans
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Brungröna
Beroende av: Snus, vänner, musik & dig
Hur mycket smink använder du dagligen: Foundation, puder, mascara & ögonbrynspenna
Vad har du ätit idag: Ingenting än så länge
Vilka hårfärger har du haft: Blont, ljusbrunt, brunt och svart
Brukar du äta frukost: Ja
Gillar du att få uppmärksamhet: Ja, fast inte för mycket
Vilket år är du född: 1994
Har du mest skivor eller filmer: Filmer tror jag
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån: Det har jag ingen aning om
Föredrar du att vara singel: Nej
Vad talar du för dialekt: Norrlänska
Vem vet mest om dig: De närmaste
Är du kär i kärleken: Jag har aldrig riktigt förstått den här frågan
Hur många gånger har du varit kär: Tre
Vad har du mest av i garderoben: Hoodies och tights/jeans

Jag hatar att missförstå, dig som jag förstår så bra


Den finaste stunden i mitt liv, var när du såg mig i ögonen


Just one chance, just one breath


Och vi kan stå här hela dagen och stirra, utan att säga ett enda ord

Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart duscha. Funderar även lite angående om mitt hår, och jag är faktiskt lite sugen på att färga det.
Rött är jävligt snyggt, men na, jag vet inte..

Nej, ska gå & ta mig en varm oboy nu! Mums

All of hell to hold your hand. I'd give it all, I'd give for us

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
‘Cause you know,
you know, you know

Även det rätta kan kännas fel ibland


Man slår ut sin vrede och man slutar inte förrän det är för sent

Känner ingen ånger, nej jag känner ingen ånger.
känner hur de bränner inom mig.
Känner ingen ånger, nej jag känner ingen ånger.

Känner ingen ånger, nej jag känner ingen ånger.
känner hur de bränner inom mig.


14.35

Gud vilken slapp dag. Första timmen hade vi bild och eftersom att våran bildlärare är utomlands så har vi en vikarie, så vi hade någon rittävling sedan fick vi rita vad vi ville. Hah!
När vi slutade så drog vi direkt till Nola, träffade Alice och satt sedan och pratade med annat folk som vi också träffade.

Dryg, men rätt så rolig dag!

And not before you wind up on your knees, don't cry to me no more


When I see your smile, tears roll down my face.

Klockan är tio över nio och jag har redan bäddat ner mig i sängen och är redo för att sova. 
Imorgon ska jag, Nathalie, Julia, Melina och några till från klassen dra oss mot Nola och hälsa på våran saknade Alice! Ös på det.

Just det ja. Som ni kanske har märkt så skriver jag inte lika mycket nu som jag gjorde förut. Just för att jag inte har något att skriva om och för att jag vill att detta ska vara mer en fotoblogg. Orkar inte skriva vad jag gjort varje dag osv, utan jag kommer skriva när jag har lust och när jag har något speciellt att skriva helt enkelt. Just so you know!

It's my turn to wish right now


Love is not a game, that you can turn on and off


Mp1.

Världens, och då menar jag världens bästa klass. Helt jävla otroligt hur kul man kan ha med er!

I throw my hands up in the air sometimes


Ni kommer hitta oss i hamnen, för allt vi har gjort

Saknar dig fast du står här mitt framför mig
Svart av askan å elden som syntes mil
Det var jag och jag gjorde det bara för dig

Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen


Om ett gott skratt förlänger livet - är jag odödlig nu

Fick nyss se en bild på mig sedan.. trean (?) som pappa hittade när han städade.
Hahahah herregud! Gud vad man har förändrats, och tur är väl fan det.

Dagen är okej, men på natten blir det svårt. Ensamneten slår emot mig så hårt


Jag undrar hur du mår, och om du tänker på mig nu. I mina tankar finns det bara du


Äntligen!

Ja, äntligen säger jag bara. Gud vilken lång tid det tog! Är nöjd med kläderna, förutom att dom svarta tightsen var för stor, så dom skickas tillbaks.

Paper cranes.


VALENTINHJÄRTA


Fall so deep



Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt


Trots att tiden vart svår så gav kärleken
Rätt så dryg dag kan jag säga. Vaknade och var hur trött som helst, blev på dåligt humör och fick även lov att stressa.
Skoldagen har varit helt okej, men det hade ju inte suttit fel att stanna hemma och sova heller.
Ikväll blir det att lägga sig tidigt. Funderar faktiskt på att duscha nu sedan lägga mig i sängen och se på film,
sedan ta och sova.
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog

Våra blickar möttes aldrig igen


Varje gång du möter min blick går en störning genom ljuset


Håll hårt i min hand när änglarna faller, säg ingenting bara håll mig i handen


När du får spring i dina ben och jordens dragningskraft är klen


20:45 och en katt


Vi har mer att ge, du gör min dag


En kall min och en kort stubin


16.04

Igår: For jag till bjästa med Simon, träffade trevligt folk sedan drog jag, Simon, Stoffe och Sofie till stan. Träffade Chris och Anton, snurrade runt och hade det trevligt.

Ikväll: Ska jag gå över till Nathalie och umgås lite med henne. Lite senare på kvällen blir det stan med Hägge, Stoffe, Simon och förmodligen några till från stan.

If I can't hear your heartbreak, you're too far away



Don't like me? Fuck off



So close but so far away



02.25

Kom hem från stan för någon timme sedan. Är jättetrött så jag skriver imorgon istället!

22.26

Imorgon är det äntligen fredag! Gud så skönt med helg.
Blir tyvärr ingen mer uppdatering idag, för nu måste jag ta och sova så att jag orkar med morgondagen.

Godnatt ♥

Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större



17.43

"Det som betyder mest ska alltid någon försöka förstöra.
Försök du din jävel, du kommer ändå aldrig lyckas"

Jag låter mina tankar vandra



Och du förvirrar mig, ännu en gång

Hej! Har inte så mycket att säga om denna dag. Hade bild direkt på morgonen och efter vi slutat gick vi och frågade Örjan (våran fotolärare) om han hade tid att lära oss studion, men det hade han tydligen inte. Så istället gick vi ut med riktigt värdelösa systemkameror i handen som inte ens gick att fota med. Vi var ute i ca 10 minuter, sedan gick vi in igen.

Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu


Make my wishes come true


Without you, I'll be dead

Det är verkligen jättefint väder idag. Perfekt för att fota, så jag stack ut sen sväng!


22.08

Jag, Julia och Nathalie pratade med våran lärare idag, och då kom vi halvt överens om att han ska visa oss skolans fotostudio på torsdag! Förhoppningsvis så har han tid, så jag ser fram emot det!

Imorgon ska vi till Nola direkt på morgonen för att titta på när esteterna uppträder.
Så, jag ska nog ta och sova nu så jag orkar med morgondagen! Sovgott ♥

The universe


I want to put the universe on my bedroom walls


It hurts that you don't even try

Här kommer två bilder från idag! Blev verkligen kär i det objektivet (55-250mm) och funderar starkt på att köpa ett zoomobjektiv istället för ett macro. Är inte van med Canon så detta var lite nytt för mig.




10.39

Sitter just nu på skolan och har precis haft mediaproduktion.
Den andra gruppen har foto och min grupp har film, så jag lånade Rahwas kamera och fotade lite.
Bilder kommer senare!

I need you to need me back


You know my name, not my story

Haha, jag fick bara lov. Hittade bilderna här, och dom ovan är ju grymt söta!

Perhaps "fuck off" might be too kind

Har inte varit någon händelserik dag idag, så har inte riktigt haft något speciellt att skriva.
Men drog lite tidigare från skolan, så jag och Alexander gick ner till stan för att sedan ta bussen hem. Det har snöat i princip hela dagen, så jag blev riktigt blöt om skorna kan jag lova!
Tog det bara lugnt efter jag kom hem, och nu har jag duschat och funderar på att titta på film.

Perhaps "fuck off" might be too kind

Har inte varit någon händelserik dag idag, så har inte riktigt haft något speciellt att skriva.
Men drog lite tidigare från skolan, så jag och Alexander gick ner till stan för att sedan ta bussen hem. Det har snöat som fan idag, så jag var riktigt blöt om skorna kan jag lova.
Tog det bara lugnt efter jag kommit hem, och nu har jag duschat och funderar på att titta på film.

It's hard when your heart still loves


Make a wave


And it felt so good


The smile on your face lets me know that you need me


23.22

Nu ska jag ta och sova, men innan det ska jag försöka hjälpa Julia med hennes blogg.
Kommer inte skriva något efter det så jag säger godnatt nu istället!

Skriver förhoppningsvis imorgon när jag är på skolan, godnatt ♥

I forgive you


End to the bad

Naturkunskapen är klar nu, så check på det! Äntligen klar så nu slipper jag den där skiten.
Som ni ser så har jag fixat lite här i bloggen. Tycker faktiskt att det blev bättre såhär!

Helgen är slut, och imorgon är det skola. Igen. Känner mig inte alls speciellt taggad för det.

Det krävs ett felsteg för att kunna lära sig av sina misstag

Raderna känns tomma, både stress och panik
Känslorna känns som omöjliga trådar

18.41

Riktigt jävla typiskt mig att göra allt annat när jag egentligen ska plugga. Har nu suttit och spelat Cityville hur länge som helst, smsat, lyssnat på musik och tittat på tv. Ska gefan i det och börja plugga nu istället, puss

Run away


Sextonde januari

Igår: Var som sagt med Simon igår! Runt åtta ungefär for vi och träffade Nathalie & Evelina. Vi stog och pratade ett tag, sedan for jag och Simon vidare mot stan.
Först var det hur dött som helst. Det var absolut ingen på stan, förutom några som vi inte alls kände.

Sedan ringde Haglund, så vi for dit där han, Oscar, Alicia och Amanda var. Efter ett tag skjutsade vi hem Alicia och Amanda, sedan fortsatte vi att snurrade som vanligt. Hade det kul som alla andra dagar, så tack för kvällen!

Idag: Klev upp runt tolv ungefär, åt frukost sedan satte mig i soffan och tittade på tv. Sitter just nu och pluggar det sista på naturkunskapen, eftersom att det ska vara färdigt 20.00 ikväll. Får se hur mycket jag hinner, och hinner jag inte göra allt klart så är det som det är.


I make you blind

Blir lite irriterad på mig själv över att jag uppdaterar så dåligt. Men jag har inte så mycket att skriva om denna dag, förutom att jag ska vara med Simon ikväll. Det blir förmodligen en sväng till stan och träffar lite folk där!

Funderar på att ha en frågestund snart, men tänker inte ha någon om ingen känner sig intresserad. Känns bara mobbat att ha en sedan får man inga frågor, ahah!

Dagens drog:

OMG - Gordon & Doyle Remix (spotifylänk)


You will still be the best thing that happened to me


19.17

Är i princip klar nu, så alldeles strax drar jag till Bjästa med Simon & träffar gofolket!

Ha en bra kväll ♥

Dynamite

Jag skulle aldrig berömma dig i nuläget,
men jag måste påpeka att du är förjävla bra på att lägga dig i saker.
Saker som du inte har ett skit med att göra.

Du är min och ingen ska få förstöra det


15.50

"Det finns många starka ord som är grymt uttjatade.
Vilket jag tycker är synd, för man vet aldrig när andra verkligen menar det"

Onödigt vetande

Beställde kläder från H&M några dagar efter julafton, och dom har inte kommit än (?!).
Less jag blir.



Love is on fire

I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always meant to be
You and me
And there are times when everything is a mess
But nothing is to confess
Like when two stars collide

I can see us in your eyes
No need to think it twice
Like it was always meant to be
You and me
And there are times when everything is a mess
But nothing is to confess
Like when two stars collide

Fashion


20.42

Ja, det här med att bli bättre på att uppdatera funkade ju inte så bra.
Är det något som ni vill att jag ska blogga om eller visa mer av, så är det bara att slänga iväg en kommentar!

Är galet trött nu, och funderar faktiskt på att ta och sova snart. Skriver mer imorgon, godnatt ♥

Falling down


Love

Denna vecka har verkligen varit bra! Har varit på bra humör varje dag, har lyckats kliva upp i tid och har skrattat så mycket så att tårarna nästan kommit på besök (Haha?!). Det har blivit jävligt mycket skratt som sagt, men så går det när man umgås Alex, Joel och Nathalie!

Det sägs att tiden går fort när man har roligt, och det har verkligen denna vecka gjort. Imorgon är det fredag, och det känns som att det var typ måndag igår? Heh, asbra.

Du är som att andas för



Utan dig vore jag bara en av miljoner

Känner att jag har bloggat rätt så dåligt dom två senaste dagarna, men det beror mest på skolan och för att jag är galet trött när jag kommer hem.

Har haft en riktigt bra skoldag idag som ni kanske märkte i det tidigare inlägget. Jag och Nathalie har skrattat och haft hur kul som helst. Haha, underbart.

Ligger just i soffan och tittar på tv, och håller rent ut sagt på att somna. Har ingen aning vad jag ska göra ikväll, men det blir nog att ta det lugnt, som förmodligen kommer leda till att jag somnar! Inte så bra.

12.39

Sitter på skolan just nu och har mediakunskap. Nathalie är en nöt som vanligt och vi har för en stund sedan dött av skratt. Som vanligt alltså!

Fly away


06.48

Efter jag skrev inlägget igår så somnade jag, och vaknade 04.38 imorse! Skönt att få sova, eheh.
Ska snart fara till skolan, så vi hörs antingen där eller efter jag kommit hem.

17.02

Hade två lektioner idag, så kom hem vid ungefär vid 14.00.
Är hur trött som helst idag, så vet inte om jag kommer blogga särskilt mycket.

Du är hela min värld


22.51

Tar och säger godnatt nu, så vi hörs imorgon efter skolan eller något istället! Godnatt ♥

It feels so right, so right



Läppar fastbrända i glas


Baby, it's fact

Har nu duschat och lagt mig i sängen. Har även tänkt att se en film alldeles strax!
Igår somnade jag runt 23.00-23.30, hur bra är inte det?
Har även börjat lägga mig tidigt, vilket jag inte gjorde innan jullovet. Riktigt bra!

My love is true,
It's a matter of fact.
You should know it's true.
Just now, the part about my love for you,
My love is truMy love is true,It's a matter of fact.

The time stops


Ovärt

Så här såg min skoldag ut:
Svenska
Engelska
Matematik - inställd
Datakunskap - inställd
Samhällskunskap - inställd

Värt? Nej. Kom hem för en stund sedan och funderar på att vila en stund. Får se hur jag gör som!

At the school

Som ni kanske förstår så sitter jag på skolan just nu.
Väntar på att lektionen ska börja och jag måste säga att det är äckligt kallt på park..

Vi hörs när jag kommer hem!



When you call my name

Nej, nu skiter jag i det här. Jag tänker inte sitta och försöka blogga när det bara jävlas hela tiden.
Så godnatt på er, vi hörs imorgon ♥

22.33



Men vad blogg ska krångla hela tiden? Går ju knappt att uppdatera eller att titta statistiken.

Och det här med att försöka sova funkar inte så bra för mig. När jag låg och tittade på film kände jag verkligen hur ögonen sved och ville stängas, och nu är jag hur pigg som helst!
Det löser sig nog, hoppas jag. Bara inte klockan blir alldeles för mycket.



Den seriösa tjejen

Mycket seriös tjej på bilden ovanför, eller hur var det? Haha!

Har nu sett klart filmen och beck är alltid lika bra. Tro vad man ska hitta på nu?
Har inte sån lust att sova, klockan är ju bara 21.41. Tar nog och väntar ett tag och lyssnar på musik lite istället!

Godnatt

Nu har jag duschat, lagt mig i sängen och nu väntas det en varm oboy och en film. 



Ointressant inlägg

Ligger nu i soffan, tittar på Simpsons och känner att tröttheten börjar komma. Måste hålla mig vaken, får verkligen inte vila för då kommer jag inte kunna lägga mig och sova tidigt ikväll!

Drops #2

Tog mig nyss tid att fota vatten! Fick ont i ryggen efter ett tag, men det var de värt.
En till vattenbild. Vad tycker ni?


Drops


cigarettes




We found it



Pappa kom nyss med mitt efterlängtade linsskydd i handen. Han hittade det när han städade och gud så glad jag är! Det har med all säkerhet varit borta minst ett år. Har sökt som en tok men aldrig hittat det, men nu så.

Lagomt dammigt är det också, vars kan det har varit?

Me and my dad



Här bjuder jag på en bild på mig och pappa, som jag alltid tyckt så mycket om! Far och dotter, naw.. Och titta hur blond jag var som liten? Näst intill vithårig typ, haha!

Bilden är dock dålig, med tanke på att jag knäppt på en tavla, att det speglar sig lite & att fotot är repigt etc.

My phone



Ja, som jag skrev igår så har min telefon gått sönder, ännu mer. I början var det bara en spricka och igår sprack det helt så att det som ska sitta där lossnade. Som ni ser så är den otroligt sliten också, fast jag bara haft den i ca ett år!
Grymt jobbigt. Fick den av min pappa och den var ju inte den billigaste heller precis..

Så snurrar min jord igen. Radion spelar vår sång


Your heart may long for love that is more near

Godmorgon! Har nyss käkat frukost och nu sitter jag här i soffan och tittar på Nyhetsmorgon med mamma.
Det var faktiskt inte så jobbigt att kliva upp som jag trodde. Gick jävligt bra med tanke på att jag brukar vara jättetrött oavsett hur länge jag sovit.

Idag blir det en jävligt lugn och skön söndag känner jag. Jag ska bara tvätta lite senare, sedan blir det till att ta det lugnt resten av dagen! Riktigt skönt så här dagen innan skolan.

Ingen lämnas kvar, vi skyddar dig med all kraft vi har


02.39

Kom hem för en liten stund sedan och min kväll har varit kung, förutom att min kära telefon gick sönder ännu mer.
Mobiltelefoner håller verkligen inte länge för mig! Har haft den i ca 1 år nu och det ser ut som att jag haft den i tre ungefär. Jobbigt läge eller vad man nu kan kalla det.

Om en stund ska jag ta och slagga eftersom att jag blir väckt 10.00 imorgon. Shit, jag kommer aldrig att orka kliva upp.

Svar på tal

Det är många som ställt just dom här frågorna, så jag tar och svarar på dem nu!

Knäpper du alla bilder själv?
Ja, jag knäpper alla bilder själv! Förutom bilderna som ligger under kategorin Inspiration som jag skrev för ett tag sedan. Finns dock inga bilder där än!

Vad har du för kamera?
En Nikon D40. Jag fick den av mina föräldrar i början av åttan tror jag det var och börjar nämligen bli riktigt less på den eftersom att jag vill ha något bättre och mer avancerat. Men vi kan ju hålla tummarna på att jag snart får en ny!

I vilket program redigerar du dina bilder i?
Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS3. Har dock inget Photoshop på skoldatorn, så ska jag redigera bilder måste jag använda min stationära dator.

Edit: Jag svarar gärna på frågor, men ta en titt i kategorin Läsvärda inlägg först så att inte frågan & svaret redan står där, annars är det bara att fråga på!

Like the way you are



Bjuder på en sista bild för idag! Tror jag? Bilden är tagen när jag var i Umeå hos min syster. Det måste nog vara förra julen eller något som jag träffade henne sist? Jag saknar henne.

Ska vara fixad och klar runt halv sju så det är bäst jag börjar göra mig i ordning nu!
Far nog förmodligen till stan ikväll också. Intressant va?

Haha aja, ha en bra kväll ♥

What's been said between your heart and mine

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark


15.07




Snart blir du min! Hoppas jag.. Önskar jag.

Thinking, oh, is it love?



Hallå! Blev väckt 14.00, klev upp & käkade frukost. Känner att jag är på ett jävla bra humör idag!

Mamma har tvättat en hel del kläder åt mig, så jag har precis lagt in kläderna i garderoben. Har inte använt den på jag vet inte hur länge. Istället har jag bara vikit kläderna och lagt dem i högar lite här och var i rummet, så nu känns det bättre när det är lite ordning och reda. Haha, vad vuxet det där lät.. (?)

Funderar på vad man ska göra ikväll. Det blir nog att fara till stan, men vi ser väl! och på måndag är det skola. Shit, vad lovet har gått fort. Alldeles för fort tycker jag.. Skulle inte sitta helt fel med några veckor till, men tur att man har en förjävla bra klass iallafall!

When you sleep, next to me.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I've missed you quite terribly."
I fell in love, in love,

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I've missed you quite terribly."
I fell in love, in love

04.02

Kom nyss hem och haft det riktigt kul! Fick även träffa Nathalie, Elin & Evelina så det var grymt bra det med.
Funderar starkt på att sova nu så att jag orkar upp imorgon. Så, vi hörs imorgon istället. Eller, föresten.. Känner att jag bara skriver när jag kommit hem/ska åka någonstans osv? Ska ta & bättra mig, jag lovar!

Eheheh aja, godnatt ♥

You're my only reason


19.29

Stoffe är påväg hit nu sedan möter vi upp fler i Bjästa. Sedan bär det av till stan!

Ha en bra kväll.

Cry


Sjunde januari




Idag har jag:
Ätit mango. Haha, fett gott!
Sett klart på Snabba Cash
Tittat på tv
Duschat

& nu håller jag på att fixa mig. Ska iväg runt 19.30, och jag är snart klar? Haha, började lite väl tidigt tror jag!

Vi har våra drömmar


13.53

Kommer nog inte ha någon lust/ork till att skriva så mycket idag. Men jag klev upp runt tolv iallafall och nu sitter jag i soffan och tittar på tv.
Nu dör snart min dator, så vi hörs lite senare idag.

01.51



Ska ta och sova nu, så jag orkar med morgondagen!
Skriver mer imorgon när jag vaknar, sov så gott ♥

Du gör min värld till något bra



Ligger just nu och ser på Snabba Cash. Den är riktigt bra än så länge!
Har varit trött och less hela dagen, så det ska bli jävligt skönt att få sova sedan.

19.29

Slår på en film nu och skiter i världen för en stund

Lyssna på mina hjärtslag

Ska du göra likadant som förut?
Bara stå där,
låtsas som att du inte hör mig skrika,
och bara stänga ut alla ljud när han gör illa mig?


I need you right here, right now



I'd like to fall asleep with you


You can't bring me down


I'll stop the world and melt with you



Måste bara säga att jag är på ett riktigt bra humör idag! Rätt så flum ändå, men hur kul är inte det? Inte alla dagar som man sitter och skrattar för sig själv inte.

Tro vad man ska hitta på idag då? Jag funderar starkt på att se en film nu, sedan vila en liten stund. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ta det lugnt kanske? Äh, vi ser väl!

På rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla vackra ting



Du är allt, du är hela min värld.

Lev upp till din dröm

Hej! Är uppe väldigt tidigt idag. Jag vaknade runt halv tio och klev då upp, åt frukost och nu ligger jag här igen.

Ja, igår drog alltså jag, Simon och Nathalie till Åmynnet där det var fest! Träffade trevligt folk, satt och drack, pratade och hade det trevligt bara.

Men det finns ju vissa människor som aldrig kan behagas


Tack.
Hoppas du är mår bättre än vad jag gör.

At the night

Nu är jag i princip klar för att åka, ska bara vänta på Nathalie också sen åker vi!

17.52

Nu ska jag duscha och fixa mig sedan bär det av till Jocke där det firas för fullt! 

Ha en bra kväll ♥

02.37


Bry er inte om videon för den är ju inte så vidare bra. Låten är rätt så bra enligt mig, men ett väldigt långt intro är det ju allt.

A heart of ice


Seasons are changing and waves are crashing



Just nu sitter på min säng och lyssnar på musik. Fick precis ett sms av Simon där han skrev att han var påväg hem, så jag ska nog fixa mig nu så slipper han vänta på mig sedan! Vi ska nog till Bjästa och se om det är något folk som är ute, annars vet jag inte vad vi hittar på. Det löser sig!

Ha en bra kväll ♥

Du gör min dag




When I dream sweet dreams, it's always about you

Nej, nu måste jag verkligen sova. Mamma sa även tidigare att hon kommer väcka mig vid 12.00,
så det är nog dags att sussa nu. Skriver mer imorgon, godnatt ♥

Pressar mina gränser och jag visar vad jag går för

man kan ställa sig frågor, varför allting är i lågor
går fram och tillbaka, som vågor
jag filosoferar, funderar varför vi existerar
varför jorden, planeter, allting cirkulerar

Man kan ställa sig frågor, varför allting är i lågor
går fram och tillbaka, som vågor
jag filosoferar, funderar varför vi existerar
varför jorden, planeter, allting cirkulerar

Låt: Mitt sjätte sinne - Petter
Värt att lyssna på!

I'm drowning in your brown eyes

Jag har beskärt bilden rätt så mycket, så det är därför den inte är så himla skarp. Men jag gillar den!
Bruna ögon måste nog vara det finaste som finns.



I'll be there for you through it all, even if saving you sends me to heaven


I can show you I'll be the one

Tidigare: Så gjorde jag mig i ordning och for ut med Simon och fler. Blev inte ute så länge men det var kul i vilket fall!

Just nu: Ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Funderar snart på att försöka sova, med tanke på att jag inte vill förstöra morgondagen som jag gjorde med denna dag.

01.55


I'll be missing you



Around the world

Hej! Ber jättemycket om ursäkt för att jag inte bloggat något idag, men jag har sovit i princip hela dagen.
Sov inte ett dugg inatt, och när min mamma for på jobbet runt 07.00 gick jag upp och la mig i soffan och såg på film. Sedan har jag somnat från och till hela dagen! Haha, så vi ser väl när jag kan sova ikväll..



03.29

Har nu legat och tittat på Fångarna på fortet där bloggarna är med. Haha, roligt att se faktiskt!
Är riktigt trött nu, så tror jag tar och säger godnatt. Skriver mer imorgon, godnatt ♥

No text, only a picture


En dröm för dej, en dröm för oss som längtar


Allting är tyst, ingen röst skiner upp

Tror att jag lägger ner städningen för idag. Har plockat bort det mesta från golvet, renbäddat, kastat saker som inte behövs och lagt in kläder i garderoben. Ser definitivt mycket bättre ut nu, men jag ska fortsätta imorgon istället!

Satte mig ner lite tidigare och tittade igenom gamla bilder på den stationära datorn, och jag måste säga att tiderna förändras grymt mycket. Haha, vilka bilder! Roligt att ha kvar iallafall :)

Playing around

Hittade en rätt så gammal bild på den stationära datorn. Från 2008/2009 måste det nog vara.

Ingen annan i världen kan ta dig ifrån mig


Love memories



Andra januari

Hej! Klev upp för en liten stund sen och åt frukost. Nu sitter jag och tittar på tv med min familj!
Kunde inte uppdatera något igår med tanke på att jag var ute med Simon och Haglund hela kvällen, men jag hade kul iallafall!

Funderar på att städa mitt rum idag, eftersom att det rent ut sagt ser förjävligt ut. Så det blir nog att ta tag i det.

Svar på tal

Svar: Ja, det gör jag! Förutom bilderna som ligger under kategorin Inspiration. Finns dock inga inlägg där än, men det kommer väl!

Första januari

Nytt år med nya möjligheter brukar man säga. Allting har gått så himla fort och jag är rätt så nöjd med detta år.
Gårkvällen var hur bra som helst måste jag säga! Undra hur många gånger man skakade hand med folk och hur många gånger man talade om vad man hette? Haha, riktigt galen kväll men jag måste verkligen tacka! Bästa kvällen på länge, helt klart.

The best moment is when you hold my hand



Min sista kväll på 2010 bestod av:

fylla
kramar
prat med okända människor
skratt x1000
blöta sockar och kalla fötter
häng på max
handskakningar med okända
presentationer/hälsningar
prat med saknade människor
massor av telefonsamtal
cigaretter
kärlek

I will never let you fall, I'll stand up with you forever


Kom hem för en liten stund sedan, och nu ligger jag i sängen och fryser som bara den.
Har haft en riktigt bra kväll, verkligen! Vi förfestade hos Elin, sedan drog vi vidare till Marcus och träffade massor av folk där. Hahaha, kul var det iallafall, fast det var så kallt. Men det var verkligen värt kylan!

Kvällen slutade utan skor, så jag lär vara förkyld imorgon eller något.
Får hoppas på det bästa iallafall, men nu ska jag faktiskt ta och sova. Hoppas ni haft en bra kväll, för det har jag verkligen haft! Godnatt.


You're the fucking best

Du är det finaste jag sett.
Du är det bästa jag vet.
Du är det underbaraste jag någonsin varit med om.

Du är min ängel, min underbara ängel..

RSS 2.0