I'll be there for you through it all

Hej! Jag vaknade 15.14, klev upp och åt frukost. Och det är fullständigt omöjligt att jag kommer klara av den här eftermiddagen/kvällen på ungefär fyra timmars sömn. Men det går nog bra. Hoppas jag!

Denna kväll ska spenderas med min vän Simon. Kvällen kommer nog spenderas med fler också, men vilka vet jag inte riktigt än. Men trevligt kommer det bli iallafall!

Just nu: Ligger jag i soffan och tittar på Scrubs. Mina föräldrar är i stan och handlar så jag hoppas att dom kommer hem snart eftersom att min mamma skulle köpa lite grejor åt mig!

Brev
Postat av: sofie

JAG FATTAR MIG INTE PÅ DESIGN SKITEN, HJÄLP MIG DÅÅÅ :(

2010-12-28 @ 17:47:40
URL: http://ssofieandersson.blogg.se/
Postat av: sofie

jamen, hur hittar man så man vet hur man fixar egna designer ? :o

2010-12-28 @ 17:55:53
URL: http://ssofieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser, eheh)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0