When I see your smile, tears roll down my face.

Klockan är tio över nio och jag har redan bäddat ner mig i sängen och är redo för att sova. 
Imorgon ska jag, Nathalie, Julia, Melina och några till från klassen dra oss mot Nola och hälsa på våran saknade Alice! Ös på det.

Just det ja. Som ni kanske har märkt så skriver jag inte lika mycket nu som jag gjorde förut. Just för att jag inte har något att skriva om och för att jag vill att detta ska vara mer en fotoblogg. Orkar inte skriva vad jag gjort varje dag osv, utan jag kommer skriva när jag har lust och när jag har något speciellt att skriva helt enkelt. Just so you know!

Brev
Postat av: allan

sweetipies!

2011-01-27 @ 16:34:49
Postat av: vikkipedia

Ja, det var ett tag sen ju! :o Jodå det funkar i nuläget. Vet dock inte hur jag ska göra sen, för, ja. Hehe är lite less! ^^,

2011-01-27 @ 18:34:00
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser, eheh)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0